lovestory

what it feels like



Måndag!
Första dagen i skolan efter lovet! SUCK!
otroligt seg dag, tråkiga lektioner, tråkigt folk och tråkig bara!
Måste faktiskt säga grattis till min underbara vän Christopher som fyller 20 idag! , du förgyller mina skoldagar!

Ska dra till dagiset i Rönnäng snart och be dom fylla i lappen om prao! , kommer nog bli en skön vecka!
Praoar vecka 13 & det blir ju nästan som lov, Haha. - Planerar också en liten fest helgen innan för en viss tjej som fyller år.. mer säger jag inte!
Kisses

Jag försöker glömma dig.

" It's morning, you wake, a sunray hits your face
Smeared makeup as we lay in the wake of destruction
Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry
That you pushed me into the coffee table last night
So I can push you off me
Try and touch me so I can scream at you not to touch me
Run out the room and I'll follow you like a lost puppy
Baby, without you, I'm nothing, I'm so lost, hug me
Then tell me how ugly I am, but that you'll always love me "

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0