bästa vänner

livet leker



Fredag!
Dagarna går, Skoltimmarna går.
Livet rullar på!

Denna veckan har det varit ovarnligt mycket tårar, sura miner men också underbara stunder!
Man måste göra visa saker i livet för att inse att allt kommer bli bra.

Jag ska lämna dig bakom mig nu.


Vill ge ett extra tack till Dunda & Emrah som var med mig igår,
- Tack Dunda som följde med mig & hämtade mina saker, du är guld värd!
& Emrah, som var med mig efter på kvällen , Du är som min bror, & en otroligt underbar vän!
jag älskar er.

Jasmine min underbara gullunge.
Häromdagen satt hon här & lekte med kameran,
men hittar inte bilderna.. hihi (a)

ps ; allt kommer bli bra, det kommer ta tid, det vet jag
men det löser sig.

& jag älskar mina underbara änglar som stöttar mig! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0